ANPC analizează posibilitatea reglementării domeniului companiilor de recuperare de creanţe, în condiţiile în care există plângeri legate de această activitate. "Există plângeri ale consumatorilor pentru toate tipurile de servicii financiare, începând de la serviciile de creditare, la cele de plată şi de recuperare. De exemplu unii consumatori nu sunt anunţaţi şi nu ştiu că nu vor mai lucra cu banca, ci cu o altă societate", a declarat, ieri, Mihail Meiu, director al departamentului de integrare europeană din cadrul ANPC, potrivit Mediafax. El a precizat că nu există statistici privind plângerile legate de activităţile de recuperare de creanţe, dar că preocuparea consumatorilor există, în condiţiile în care acest domeniu nu este reglementat în prezent.
Creditele cu restanţe totalizau la finele anului trecut 7,8 mld. lei, în creştere de 2,8 ori faţă de valoarea consemnată în decembrie 2008, de 2,8 mld. lei, iar băncile au apelat din ce în ce mai mult la recuperatori pentru a recupera creanţele deţinute.
ANPC analizează posibilitatea reglementării domeniului companiilor de recuperare de creanţe, în condiţiile în care există plângeri legate de această activitate. "Există plângeri ale consumatorilor pentru toate tipurile de servicii financiare, începând de la serviciile de creditare, la cele de plată şi de recuperare. De exemplu unii consumatori nu sunt anunţaţi şi nu ştiu că nu vor mai lucra cu banca, ci cu o altă societate", a declarat, ieri, Mihail Meiu, director al departamentului de integrare europeană din cadrul ANPC, potrivit Mediafax. El a precizat că nu există statistici privind plângerile legate de activităţile de recuperare de creanţe, dar că preocuparea consumatorilor există, în condiţiile în care acest domeniu nu este reglementat în prezent.
Creditele cu restanţe totalizau la finele anului trecut 7,8 mld. lei, în creştere de 2,8 ori faţă