Cu un astfel de slogan a fost lansat ieri, în România, primul SUV Dacia, în prezenţa pilotului de Formula 1, Alain Prost. Peste 80% din clienţii din România care au comandat Dacia Duster au ales versiunea de echipare cea mai scumpă, Laureate.
Preşedintele Dacia, Jerome Olive, a declarat că anul trecut constructorul piteştean a vândut în Germania mai bine decât în România. „Şi în Franţa am avut rezultate foarte bune. Asta arată că acum atuurile mărcii sunt recunoscute peste tot în lume. Dacia nu mai este o marcă locală", a mai spus Olive. Pe lângă Alain Prost, la evenimentul de lansare a Dacia Duster au mai fost prezente personalităţi ca portarul Bogdan Stelea şi antrenorul naţionalei de fotbal a României, Răzvan Lucescu.
Peste 80% din clienţii din România care au comandat Dacia Duster au ales versiunea de echipare cea mai scumpă, Laureate, iar în ceea ce priveşte tracţiunea, sistemele 4×2 sunt la egalitate cu cele 4×4, susţine directorul comercial al Dacia, Fabrice Cambolive.
În plus, circa 20% din cei care şi-au rezervat un Duster au optat pentru piele în interior. „Este prima oară după mult timp când oamenii comandă maşina înainte să fie disponibilă în showroom-uri", a explicat Cambolive.
Ziua „portierelor deschise"
Întrebat dacă cererea pentru tapiţeria din piele va determina Dacia să introducă această dotare ca opţională şi pe celelalte modele, Cambolive a spus că această variantă este „serios luată în calcul pentru noile generaţii ale gamei Dacia". Culoarea brun cajou (maro) este cerută în proporţie de 40% de clienţi, a adăugat Cambolive. El a spus că primele livrări vor fi făcute la jumătatea lunii aprilie, când va avea loc operaţiunea „Porţi Deschise" pentru Duster. „Motorizările diesel şi pe benzină sunt la egalitate în cererile pe care le avem", a declarat Cambolive. Dacia va introduce pe cel mai nou model al său, Duster,