Compania spaniola Inditex, proprietarul brandului Zara, si-a consolidat pozitia de cel mai mare retailer de fashion al lumii din punctul de vedere al vanzarilor, raportand profit net in crestere pe intregul an si vanzari mai mari pe pietele externe, scrie The Wall Street Journal. Gigantul spaniol a raportat un profit net in crestere cu 4,9% pe anul fiscal incheiat pe 31 ianuarie, pana la 1,31 miliarde de euro, de la 1,25 miliarde de euro cu un an in urma. Vanzarile au avansat cu 6,5% pana la 11,08 miliarde de euro. Vanzarile din primele saptamani ale primului trimestru s-au majorat cu 14% in monede locale, fata de 9% in 2009.
Compania spaniola Inditex, proprietarul brandului Zara, si-a consolidat pozitia de cel mai mare retailer de fashion al lumii din punctul de vedere al vanzarilor, raportand profit net in crestere pe intregul an si vanzari mai mari pe pietele externe, scrie The Wall Street Journal. Gigantul spaniol a raportat un profit net in crestere cu 4,9% pe anul fiscal incheiat pe 31 ianuarie, pana la 1,31 miliarde de euro, de la 1,25 miliarde de euro cu un an in urma. Vanzarile au avansat cu 6,5% pana la 11,08 miliarde de euro. Vanzarile din primele saptamani ale primului trimestru s-au majorat cu 14% in monede locale, fata de 9% in 2009.