Un sfert din locuitorii oraşului Victoria au rămas fără apă potabilă timp de două zile. Locatarii, nemulţumiţi de această situaţie şi speriaţi că furnizorul nu le mai dă drumul la apă, au anunţat Oficiul pentru Protecţia Consumatorului dar şi Prefectura Braşov. La faţa locului s-a deplasat o echipă a OPC Braşov, care a descoperit mai multe nereguli ale furnizorului de apă din Victoria.
Mii de locuitori din oraşul Victoria au trăit un adevărat coşmar zilele trecute, când au dat drumul la robinete şi s-au trezit că nu mai au apă potabilă. ,,Ne-am trezit fără apă potabilă în apartamente. Aşa ceva este inadmisibil. Noi am plătit facturile pentru ceea ce consumăm şi tot ne-a închis apa. De ce?”, ,,Am plătit la zi toate facturile şi văd că am restanţă inclusiv pe această lună, care încă nu s-a încheiat. Cum este posibil aşa ceva?”. Nemulţumiţi de această situaţie, comsumatorii au anunţat Oficiul pentru Protecţia Consumatorului şi Prefectura Braşov. La faţa locului s-a deplasat astăzi o echipă OPC, care, în urma verificărilor făcute la societatea de furnizare a apei, a descoperit mai multe nereguli. ,,Nu există contracte de furnizare încheiate între acest prestator de serviciu public şi consumatori. Nu există bază legală, care o poate invoca pentru a opri furnizarea de apă. Nu există nici măcar un contract. Am aplicat o sancţiune, în valoare mare, de 10 000 lei, conform legii”, a spus Ionuţ Spătaru, director OPC Braşov.
Chiar şi aşa, furnizorul de apă potabilă, omul de afaceri Olimpiu Şoneriu, a emis facturi, a încasat bani şi în ultima fază a închis robinetul de apă oamenilor din Victoria. ,,De pe acea scară unde s-a făcut reclamaţia este un singur plătitor, cel care a făcut reclamaţia. Ceilalţi locatari au o datorie de 9 mii de lei. Legea spune că trebuie să încheiem contracte cu asociaţiile de locatari, nu cu persoane individuale. Persoanele indivi