Pentru 2010 se estimează că vor fi vândute 4,2 milioane de echipamente pentru televiziunea 3-D la nivel mondial
Probabil va mai fi nevoie de 3 ani pentru ca această tehnologie să se extindă în linii mari
Panasonic a anunţat ieri că a vândut întregul stoc de televizoare 3-D, în Statele Unite, în prima săptămână de când au fost introduse în piaţă, crescând optimismul că această tehnologie va pătrunde şi în casele oamenilor şi că va aduce un profit semnificativ, relatează Bloomberg. Hitoshi Otsuki, senior managing director Panasonic, a declarat că acest lucru reprezintă o bună oportunitate pentru companie de a obţine un profit important din vânzările de televizoare.
"Vor exista mereu persoane care vor cumpăra tehnologie de ultimă generaţie"
Producătorii de televizoare susţin că filme precum Avatar şi evenimente ca FIFA 2010 vor determina o creştere a cererii pentru tehnologia 3-D.
"Vor exista mereu persoane care vor cumpăra tehnologie de ultimă generaţie", a declarat Kazuharu Miura, analist în cadrul Daiwa Securities Capital Markets Co. din Tokyo, adăugând că din această cauză vânzările vor avansa.
Divizia de televizoare a Panasonic a înregistrat pierderi de peste 111 milioane dolari, în ultimul trimestru al anului trecut, dar aceasta ar putea reveni pe profit la finele anului fiscal 2010-2011.
Panasonic a devenit principalul producător de televizoare 3-D din Statele Unite, din punctul de vedere al vânzărilor, când a introdus, în data de 10 martie, pe piaţă televizorul de 50 de inch la preţul de 2.899,99 dolari. Samsung, cel mai mare producător de televizoare la nivel mondial, a oferit produsul 3-D de 55 inch, la preţul de 3.299,99 dolari, pe 14 martie, în timp ce Sony intenţionează să introducă pe piaţa din Statele Unite modulul 3-D Bravia TV din iunie.
În 2011 vor fi vândute peste 12 mil. televizoar