Nu mai putin de 1.500 de persoane si-au pierdut viata in subteran, la metrou, in 2008, anunta presa rusa.
Anual, aproximativ 150 de persoane cad de pe platforma pe sau langa sine, fiind calcate, insa exista si un mare numar de sinucideri in subteran, relateaza Pravda. Periculoase sunt si usile masive, de 200 de kilograme, instalate cu zeci de ani in urma, care fac si ele victime.
Si marmura alunecoasa de pe jos a cauzat accidentari, unele fatale, la fel ca si scarile rulante. Cel mai tragic accident a fost in 1982, cand o astfel de scara s-a prabusit, omorand 8 persoane si ranind alte 30. Anual, 100 de persoane au de suferit de pe urma scarilor rulante de la metrou.
Alti 100 mor in tren, in urma atacurilor de cord, cauzate de lipsa de aer, de diferentele de presiune si inghesuiala.
Nu mai putin de 1.500 de persoane si-au pierdut viata in subteran, la metrou, in 2008, anunta presa rusa.
Anual, aproximativ 150 de persoane cad de pe platforma pe sau langa sine, fiind calcate, insa exista si un mare numar de sinucideri in subteran, relateaza Pravda. Periculoase sunt si usile masive, de 200 de kilograme, instalate cu zeci de ani in urma, care fac si ele victime.
Si marmura alunecoasa de pe jos a cauzat accidentari, unele fatale, la fel ca si scarile rulante. Cel mai tragic accident a fost in 1982, cand o astfel de scara s-a prabusit, omorand 8 persoane si ranind alte 30. Anual, 100 de persoane au de suferit de pe urma scarilor rulante de la metrou.
Alti 100 mor in tren, in urma atacurilor de cord, cauzate de lipsa de aer, de diferentele de presiune si inghesuiala.