Philip Kotler, John A. Caslione
Chaotics
Managementul si marketingul in era turbulentelor
Editura Publica
Cuvântul chaotics nu apare (deocamdata) in niciun dictionar al limbii engleze, dar e un concept care va circula in aproximativ 30 de tari din lumea intreaga. S-ar putea traduce ca "haoticism" - un nou si necesar instrument de management si marketing ce defineste cadrul strategic necesar supravietuirii unei crize economice. Autorii acestei carti ne asigura insa ca aceste vremuri tulburi nu reprezinta o abatere de la normal, ci noul chip al normalitatii. Sistemul Chaotics™ are ca scop minimizarea vulnerabilitatii si fructificarea oportunitatilor pentru realizarea unui salt gigantic in fata competitorilor, dintre care cei mai multi continua sa se agate de aceleasi tactici panicarde: reduceri generale la toate categoriile de personal, reduceri enorme de pret si diminuarea nemiloasa a investitiilor in marketing, in promovarea marcilor si in dezvoltarea de produse noi.
Sistemul descris aici va ajuta sa va regânditi in totalitate modul de-a face management si marketing in timpul unei recesiuni, ca si in timpul altor stari de turbulenta:
Oportuna, practica si convingatoare, Chaotics™ este un ghid indispensabil pentru liderii si managerii care se straduiesc sa supravietuiasca furtunilor economice din ziua de azi si sa prospere prin inevitabila turbulenta a zilei de mâine.
"Practica managementului are la fel de multa nevoie sa-si recalibreze instrumentele de lucru ca si economia si sistemul nostru financiar in general. Chaotics este un start extraordinar in procesul de recalibrare - mai ales prin accentul pus pe cladirea rezilientei in organizatii. Phil Kotler ne poate da forta de a ne ridica de la pamânt atunci când avem cea mai mare nevoie!" (Tom Peters, coautor In "Search of Excellence"). "Companiile au nevoie de un s