In filmul "Up in the Air", actorul George Clooney nu avea nevoie de travel planner. Avea o geanta de voiaj perfecta, o strategie perfecta de a trece de vama, iar zborurile sale pareau line si aterizau intodeauna la timp. Chiar si programul sau parea mai ordonat decat produsele perfect aranjate de pe rafturile unui supermarket.
Doar ca viata nu este ca in filme si chiar daca este criza se pare ca oamenii de afaceri au in continuare nevoie de asistenta exclusivista. Pe acest lucru s-a bazat si compania Jet Set planner care in 2007 a introdus exclusiv pe piata conceptul de "personal travel planner".
Cu alte cuvinte, pentru fiecare client exista o persoana care ii organizeaza acestuia pas cu pas sejurul - de la organizarea calatoriei pana la asigurarea serviciilor de concierge.
Astfel cu un avion privat rezervat si bilete cumparate din timp la opera in Viena, "zborul" nu are cum sa nu fie perfect.
De altfel, clientii pot alege tot ce este legat de vacanta dorita, de la destinatie, tipul de cazare (hotel, vila privata, lodge sau castel) pana la varianta de transport si activitatile pe care doresc sa le faca in vacanta.
Clientii companiei Jet Set sunt de obicei oameni de afaceri cu venituri peste medie care platesc pana la 10.000 de euro pentru o calatorie in Europa, cu avionul privat.
In pofida crizei, reprezentantii companiei spun ca clientii Jet Set au calatorit in 2009 la fel de mult ca in 2008. Mai mult, cifra de afaceri a crescut cu aproximativ 20%. Iar pentru 2010 se estimeaza o crestere a calatoriilor din segmentul business.
In filmul "Up in the Air", actorul George Clooney nu avea nevoie de travel planner. Avea o geanta de voiaj perfecta, o strategie perfecta de a trece de vama, iar zborurile sale pareau line si aterizau intodeauna la timp. Chiar si programul sau parea mai ordonat decat produsele perfect aranjate de pe raftu