Autoproclamată „revista de management medical şi farmaceutic“, publicaţia PHARMA BUSINESS, ale cărei numere 42 (decembrie 2009 – ianuarie 2010) şi 43 (februarie 2010) le-am primit la redacţie, pare, la o primă vedere, în pofida aspectului glossy, să facă parte din categoria periodicelor profesional-ştiinţifice, pe lângă prezenţa câtorva personalităţi ale medicinii şi farmaciei româneşti în consiliul ştiinţific remarcându-se şi acreditările la colegiile medicilor, respectiv farmaciştilor, care acordă ore de EMC abonaţilor. Spun pare, pentru că lectura propriu-zisă a articolelor publicate contrazice toate aceste aparenţe. Problemele pe care le semnalăm în cele ce urmează nu sunt simple erori de formă, ci adevărate încălcări sistematice ale deontologiei jurnalistice şi profesionale. (...)
Unul din textele din nr. 43 care ne-au atras în mod neplăcut atenţia – „Cardul de fidelitate, tactică sau strategie?“ – este semnat de farm. drd. Mihaela-Mariana Stancu. Surpriza vine din faptul că am recunoscut, în primele două treimi ale articolului, un text care nu aparţine semnatarei. Chiar dacă, aşa cum se spune, imitaţia e cea mai sinceră formă de admiraţie, poate că ar fi fost util de menţionat că textul provi Publicitate ne din manualul dnei prof. univ. Sica Stanciu, „Bazele generale ale marketingului“ (Ed. Universităţii Bucureşti, 1999, subcapitolele 6.1 şi 6.2). (...)
Articolul integral îl puteţi citi în ziarul nostru, Viaţa medicală.
Autoproclamată „revista de management medical şi farmaceutic“, publicaţia PHARMA BUSINESS, ale cărei numere 42 (decembrie 2009 – ianuarie 2010) şi 43 (februarie 2010) le-am primit la redacţie, pare, la o primă vedere, în pofida aspectului glossy, să facă parte din categoria periodicelor profesional-ştiinţifice, pe lângă prezenţa câtorva personalităţi ale medicinii şi farmaciei româneşti în consiliul ştiinţific re