Ceea ce pentru multi internauti era full time job in timpul campaniei electorale, si anume sa posteze contra cost comentarii favorabile sau defavorabile la stirile referitoare la anumiti candidati, ar putea deveni acum sarcina de partid, odata cu lansarea primei campanii online de recrutare de noi membri.
PSD, formatiune care se zbate sa iasa din zona gri a opozitiei si implicit a anonimatului politic, a lansat in urma cu trei saptamani prima campanie de recurtare de noi membri si simpatizanti. Acestia se vor putea inscrie si online, pe site-ul partidului, pina pe 30 martie, urmind ca pina in iunie sa se faca o centralizare a tuturor membrilor de partid, potrivit purtatorului de cuvint al formatiunii Radu Moldovan.
Social democratii au fost singurii care au reusit performanta in Romania postdecembrista sa depaseasca pragul de 500 000 de membri, in 2004 fiind inscrisi cu carnet de membru 550 000 de membri, potrivit secretarului general de la acea vreme Octav Cozminca. Acum, in partid ar mai fi ramas aproximativ 100 000 de membri, dupa cum a afirmat recent senatorul Miron Mitrea.
Purtatorul de cuvint al formatiunii, Radu Moldovan, sustine insa ca cifra este incorecta de vreme ce doar in organizatia de pensionari a partidului sunt "135 000 de membri cu carnet". "PSD a lansat campania de porti deschise pina la 30 martie pentru a recruta noi membri, astfel incat pina la jumatatea anului sa finalizam, in urma alegerilor si reorganizarii organizarii filialelor, numaratoarea membrilor de partid", a afirmat Moldovan.
Daca in Senat si Camera Deputatilor, grupurile parlamentare ale PSD inregistreaza adevarate "hemoragii" - numai saptamina trecuta doi deputati tineri, Catalin Chereches si Carmen Moldovan au anuntat ca demisioneaza, in filiale lucrurile stau mai bine, spune purtatorul de cuvint al partidului.
"Nu avem inca o centralizare, dar din cat