Oprescu a mai spus că în următoarele trei luni va fi pusă la punct structura de rezistenţă a podului, informează ziare.com.
De asemenea, primarul Capitalei a menţionat că restricţiile de circulaţie pe bulevardele Banu Manta şi Nicolae Titulescu vor fi menţinute până la sfârşitul lucrărilor.
Sorin Oprescu a adăugat că pe podul de la Basarab vor exista staţii de tramvai, lucru pe care l-a numit "premieră mondială". Călătorii vor putea coborî spre peroanele Gării de Nord şi Basarab prin scări rulante.
Costurile totale ale pasajului se ridică la aproximativ 562 de milioane de lei.
Pasajul Basarab va realiza legătura rutieră şi de tramvai între bulevardul Nicolae Titulescu, şoseaua Orhideelor, Podul Grozăveşti, bulevardul Vasile Milea şi şoseaua Grozăveşti. Proiectul traversează două obstacole majore - răul Dâmboviţa, peste podul existent, şi zona Gării de Nord.
Potrivit proiectului primăriei, Pasajul Basarab, a cărui construire a început în 2006, va avea o lungime totală de 1.900 de metri şi va intersecta şapte artere - Bulevardul Nicolae Titulescu, Calea Grivitei, Calea Plevnei, Calea Giuleşti, Splaiul Independenţei, Şoseaua Grozăveşti şi Bulevardul Vasile Milea.
Oprescu a mai spus că în următoarele trei luni va fi pusă la punct structura de rezistenţă a podului, informează ziare.com.
De asemenea, primarul Capitalei a menţionat că restricţiile de circulaţie pe bulevardele Banu Manta şi Nicolae Titulescu vor fi menţinute până la sfârşitul lucrărilor.
Sorin Oprescu a adăugat că pe podul de la Basarab vor exista staţii de tramvai, lucru pe care l-a numit "premieră mondială". Călătorii vor putea coborî spre peroanele Gării de Nord şi Basarab prin scări rulante.
Costurile totale ale pasajului se ridică la aproximativ 562 de milioane de lei.
Pas