1. În America astfel de genţi sunt numite "status bags" şi, cum am amintit, spun multe despre statul social.
2. În ultimii trei ani, vânzările la genţile de lux au crescut considerabil, de aproximativ trei ori faţă de anii trecuţi.
3. Casele de modă se axează pe un marketing puternic, astfel încât ajung să vândă un număr record din acelas model de geantă, dar în variante de marirmi şi culori diferite.
4. Marketingul are la bază "fashion icon", numele unei vedete asociat unei mărci şi unui model de geantă. Are un success teribil, mai ales că această vedetă apare în toate revistele de gen şi în public cu modelul respectiv de geantă.
5. Toate mărcile de lux au apelat în ultimul timp la acest gen de marketing. Genţile sunt prezente acum peste tot, şi sunt mult mai mediatizate decât hainele în şine.
6. Trebuie să ai multă imaginaţie şi mai ales un buget destul de generos să alegi o astfel de geantă într-o culoare ceva mai pretenţioasă, spre exemplu o geantă galbenă, "unde ai putea să asortezi zilnic o geantă galbenă?", decât una neagră care să se asorteze la orice.
7. Dacă vrei o geantă să o porţi zilnic, alege un model "downtown" de la o firmă de renume, şi într-o culoare ce se poate asorta foarte uşor. Şi poţi să fii sigură că modelul respectiv se va purta câteva sezoane la rând, deci ai făcut o investiţie bună. 1. În America astfel de genţi sunt numite "status bags" şi, cum am amintit, spun multe despre statul social.
2. În ultimii trei ani, vânzările la genţile de lux au crescut considerabil, de aproximativ trei ori faţă de anii trecuţi.
3. Casele de modă se axează pe un marketing puternic, astfel încât ajung să vândă un număr record din acelas model de geantă, dar în variante de marirmi şi culori diferite.
4. Marketingul are la bază "fashion icon", numele unei vedete asociat unei mărci şi unui model de ge