Chronolink, distribuitorul mărcii de ceasuri Rolex în România, estimează că va investi în următorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel naţional şi în noi branduri de lux, potrivit directorului general, Loucas Ellinas. „Nu avem o limită pentru a investi, ci o vom face în funcţie de ceea ce avem nevoie pentru a ne asigura prezenţa pe piaţă. Vom deschide atunci când planul de afaceri va demonstra că magazinul respectiv va fi un succes din pu
Chronolink, distribuitorul mărcii de ceasuri Rolex în România, estimează că va investi în următorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel naţional şi în noi branduri de lux, potrivit directorului general, Loucas Ellinas.
„Nu avem o limită pentru a investi, ci o vom face în funcţie de ceea ce avem nevoie pentru a ne asigura prezenţa pe piaţă. Vom deschide atunci când planul de afaceri va demonstra că magazinul respectiv va fi un succes din punct de comercial. (...) Pentru următorii cinci ani avem pregătit un buget de aproximativ 10 milioane euro pentru a acoperi nevoile companiei. În funcţie şi de cum va evolua piaţa, este posibil ca la sfârşitul acestei perioade să avem trei magazine în Bucureşti şi trei în ţară, şi să ne extindem portofoliul de branduri de bijuterii şi ceasuri”, a explicat Ellinas.
Chronolink deţine în prezent un magazin monobrand Rolex şi unul multibrand în galeria comercială a hotelului Marriott. Compania este unicul distribuitor autorizat în România pentru mărcile Rolex şi Tudor - ceasuri, Boucheron şi Mikimoto - bijuterii.
Un nou magazin pe Calea Victoriei
Firma intenţionează să deschidă în acest an un magazin pe Calea Victoriei, investiţie de peste 500.000 euro, şi unul situat în nordul Capitalei.
„La finele anului trecut am decis să ne schimbăm strategia şi să deschidem magazine în spaţiile proprii pe care le v