"Nu avem o limită pentru a investi, ci o vom face în funcţie de ceea ce avem nevoie pentru a ne asigura prezenţa pe piaţă. Vom deschide atunci când planul de afaceri va demonstra că magazinul respectiv va fi un succes din punct de comercial. (...) Pentru următorii cinci ani avem pregătit un buget de aproximativ 10 milioane euro pentru a acoperi nevoile companiei. În funcţie şi de cum va evolua piaţa, este posibil ca la sfârşitul acestei perioade să avem trei magazine în Bucureşti şi trei în ţară, şi să ne extindem portofoliul de branduri de bijuterii şi ceasuri", a explicat pentru Mediafax Ellinas.
Chronolink deţine în prezent un magazin monobrand Rolex şi unul multibrand în galeria comercială a hotelului Marriott. Compania este unicul distribuitor autorizat în România pentru mărcile Rolex şi Tudor - ceasuri, Boucheron şi Mikimoto - bijuterii.
Renunţăm să ne mai extindem în spaţii închiriate
Firma intenţionează să deschidă în acest an un magazin pe Calea Victoriei, investiţie de peste 500.000 euro, şi unul situat în nordul Capitalei.
"La finele anului trecut am decis să ne schimbăm strategia şi să deschidem magazine în spaţiile proprii pe care le vom cumpără. Renunţăm să ne mai extindem în spaţii închiriate. (...) Criza a adus un lucru bun, şi anume reducerea preţurilor exagerate pentru proprietăţile comerciale, iar presiunea existentă va face ca piaţa să atingă un nivel mai realist al preţului pe metru pătrat. Credem că este momentul oportun pentru noi, ca distribuitor, să negociem în termeni favorabili chiriile sau preţul pentru spaţii bune, pe străzi importante", a afirmat directorul general Chronolink.
Compania vizează deschiderea în 2011 a primul magazin în Timişoara
"Compania noastră investeşte fără a folosi surse bancare pentru că simţim că sistemul bancar nu este destul de flexibil şi deschis la dezvoltarea de noi afaceri. Î