Şefii Primăriei au făcut şi un cont al oraşului de sub Pietricica pe Facebook, în ideea că vor atrage turiştii să-şi petreacă vacanţele în zonă.
Internetul este o metodă foarte ieftină de promovare, s-au gândit şefii oraşului, care au decis să se promoveze agresiv pe internet. „Este o modalitate din ce în ce mai folosită. Am creat un cont al oraşului şi pe Facebook şi am apelat şi la postarea filmelor de prezentare a zonelor de interes turistic pe YouTube“, a declarat Gabriel Muraru, şef Serviciu Comunicare din cadrul Primăriei Piatra Neamţ.
Piatra are 1.600 de fani
Metoda pare să fie una de succes dat fiind faptul că municipiul are deja 1.640 de fani pe Facebook. „Eu m-am stabilit în Bucureşti de cinci ani şi mai vin pe acasă în concedii. Mi se pare o idee foarte bună pentru că aşa mai descopăr şi eu noile modificări“, a spus Lavinia Oancea, traducător.
Şefii municipalităţii îşi fac lecţiile şi pentru Târgul de Turism de la Bucureşti, care se va desfăşura la sfârşitul lunii. „Standul va fi conceput ca un labirint cu imaginile cele mai reprezentative ale judeţului. Tema din acest an este «Trasee turistice în judeţul Neamţ», iar punctul de plecare este municipiul Piatra Neamţ. Fotografiile sunt artistice şi sunt semnate de colegul meu Dragoş Aprofirii, de Florin Mihai şi Andrei Nedelcu“, a adăugat Gabriel Muraru.
Pietrenii consideră că promovarea pe internet este benefică pentru atragerea turiştilor în Neamţ şi vin chiar cu sugestii pentru edili. „Ar fi bine dacă am avea un site tradus în mai multe limbi ca să putem să ne promovăm şi în afară“, este de părere studentul Iulian Grădinaru.
Vor ID pe Messenger
„Cred că ne lipseşte un magazin cu suveniruri specifice locului pentru cei care vin în vizită. Avem Turnul lui Ştefan la fel cum e Turnul Eiffel pentru Paris, de exemplu, şi e păcat să nu facem