Romtelecom Business Solutions oferă, prin programul Cost Consultancy, consultanţă gratuită privind optimizarea costurilor clienţilor business ai companiei. Firmele de dimensiuni medii şi mari pot primi recomandări personalizate din partea consultantilor de vânzări Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite soluţii de comunicaţii care pot asigura optimizarea costurilor operaţionale în urma unei analize a resurselor clienţilor şi a modului in care acestea sunt utilizat
Romtelecom Business Solutions oferă, prin programul Cost Consultancy, consultanţă gratuită privind optimizarea costurilor clienţilor business ai companiei.
Firmele de dimensiuni medii şi mari pot primi recomandări personalizate din partea consultantilor de vânzări Romtelecom Business Solutions despre cele mai potrivite soluţii de comunicaţii care pot asigura optimizarea costurilor operaţionale în urma unei analize a resurselor clienţilor şi a modului in care acestea sunt utilizate.
Programul presupune o analiză a comportamentului de comunicare al clienţilor, luând în calcul informaţii precum valoarea facturilor din ultima perioadă, traficul de voce şi de date, numărul de sedii, numărul de angajaţii etc. Pe lângă portofoliul actual de soluţii Romtelecom, de voce, internet şi date, reţea, securitate IT, au mai fost create special pentru acest program aproximativ 20 de noi servicii Romtelecom.
Costurile generale, reduse cu până la 40%
Programul a avut un raspuns foarte bun din partea pieţei, 30-40% dintre clienţi acceptând o ofertă venită din partea Romtelecom după o discuţie cu specialiştii companiei.
Până acum, cea mai mică diminuare de costuri pentru clienţii care au apelat la programul Cost Consultancy a fost de 15%, iar cea mai mare scădere de costuri a fost de 40% pentru un client care iniţial avea mai mulţi furnizori de soluţii de comunicaţii.
Te