Ogilvy semnează pentru al doilea an consecutiv campania de promovare a manifestărilor de Earth Hour în România, care vor avea loc pe 27 martie, începând cu ora 20.30 în Bucureşti şi în peste 20 de oraşe din toată ţara.
Schimbările climatice se întâmplă pe tot globul. Toată lumea stinge lumina pentru o oră este declaraţia prin care România se alătură pentru a doua oară campaniei globale Earth Hour, pentru a transmite lumii un mesaj despre nevoia de acţiune împotriva schimbărilor climatice. Anul acesta, stingem din nou lumina alături de alte peste 90 de ţări participante, pentru a arăta lumii întregi cât de multe putem face împreună, la iniţiativa WWF, organizaţia care coordonează de 4 ani campania globală. O iniţiativă devenită astăzi cea mai mare manifestare de mediu din toate timpurile şi salutată şi de această dată de Ogilvy cu o campanie de promovare pe măsură. Campania porneşte tocmai de la anvergura globală a evenimentului şi ilustrează modul în care diferite naţiuni sting lumina de Earth Hour, combinând ingenios, cu umor şi angajament, stereotipuri culturale şi clişee identitare şi apelând la mândria naţională ca invitaţie şi resort pentru ca şi românii să arate lumii întregi cum sting la rândul lor lumina. Componenta principală a campaniei o reprezintă cele două spoturi TV "Italienii" şi "Japonezii", filmate în regia lui Hypno şi realizate de către casa de producţie Silver Bullet.
În ambele cazuri, povestea dramatizează într-o manieră relaxată, pozitivă şi amuzantă felul specific în care un popor sau altul stinge lumina de Earth Hour, pentru a ne introduce, atât ca ton, cât şi ca atmosferă, în spiritul sărbătorii globale.
Promovarea integrează, de asemenea, o importantă componentă de online, site-ul www.earth-hour.ro conţinând informaţii esenţiale pentru cei care doresc să se implice sau să susţină evenimentul, susţinută de postere şi pr