Chronolink, distribuitorul marcii de ceasuri Rolex in Romania, estimeaza ca va investi in urmatorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel national si in noi branduri de lux, a declarat directorul general, Loucas Ellinas. "Nu avem o limita pentru a investi, ci o vom face in functie de ceea ce avem nevoie pentru a ne asigura prezenta pe piata", a explicat Ellinas. Chronolink detine in prezent un magazin monobrand Rolex si unul multibrand in galeria comerciala a hotelului Marriott. Compania este unicul distribuitor autorizat in Romania pentru marcile Rolex si Tudor - ceasuri, Boucheron si Mikimoto - bijuterii. Firma intentioneaza sa deschida in acest an un magazin pe Calea Victoriei, investitie de peste 500.000 euro, si unul situat in nordul Capitalei. Compania vizeaza deschiderea in 2011 a primului magazin in Timisoara, in atentie fiind si orasele Brasov, Constanta si Cluj-Napoca. Investitiile pentru extinderea retelei vor fi sustinute din fonduri proprii. Afacerile distribuitorului s-au plasat in 2009 la un nivel apropiat celui din anul precedent, Ellinas apreciind ca in 2010 va fi o provocare pentru consolidarea businessului. In 2008, compania a avut o cifra de afaceri de 3,3 milioane de lei si pierderi de circa 400.000 de lei, potrivit datelor Ministerului Finantelor Publice. " Cei cu venituri ridicate au fost mai putin afectati la nivel personal, cel mult la nivelul afacerilor, dar inca isi permit sa cumpere tot ceea ce isi doresc, poate doar nu la acelasi nivel", este de parere reprezentantul distribuitorului de bijuterii si ceasuri de lux.
Chronolink, distribuitorul marcii de ceasuri Rolex in Romania, estimeaza ca va investi in urmatorii cinci ani aproximativ zece milioane euro pentru extinderea la nivel national si in noi branduri de lux, a declarat directorul general, Loucas Ellinas. "Nu avem o limita pentru a investi, ci