După un an dificil, jucătorii din advertising au început 2010 în forţă
Departamentele de HR încep să simtă din nou dinamica angajărilor
După un an destul de dificil pentru piaţa locală de publicitate, jucătorii din această piaţă au început anul în forţă. Prin urmare, agenţiile de publicitate intenţionează să facă angajări, în această perioadă, ţinând cont de faptul că acestea au din ce în ce mai mult de muncă.
Leo Burnett angajează 15 persoane
Astfel, Anca Catarambol, HR Director al Leo Burnett a declarat, pentru Curierul Naţional, că agenţia va mări echipa cu 15 persoane. "Anul acesta estimăm că vom creşte ca număr de persoane cu 10%, deci dacă acum suntem în jur de 150 de persoane, anul acesta la nivel de Leo Group vom face în jur de 15 angajări", a spus aceasta.
De asemenea, Giana Panţiru, Group Human Resources Director Lowe & Partners a afirmat că în companiile de media şi de digital advertising ale Lowe & Partners se vor face angajări.
Saatchi: Industria de comunicare se dezmorţeşte
Totodată, Mihaela Vulpe, HR Manager Saatchi & Saatchi ne-a spus că departamentele de HR încep să simtă din nou dinamica angajărilor, însă acestea sunt mai calculate.
"Industria de comunicare se dezmorţeşte după un an dificil, iar departamentele de HR încep să simtă din nou dinamica angajărilor. Spre deosebire însă de anii trecuţi, angajările sunt acum mai puţin haotice, mai calculate. Angajatorii sunt mult mai atenţi la performanţele candidaţilor şi mizează pe recomandările primite de aceştia de la celelalte companii în cadrul cărora au activat. Saatchi & Saatchi a avut anul acesta deschideri în toate companiile din grup, urmând o strategie pe termen lung de expansiune", a explicat reprezentantul Saatchi & Saatchi.
Graffiti BBDO: Vom reuşi să încheiem anul cu noi clienţi
Cosmin Rădoi, Man