Unilever incepe ofensiva din acest an pe piata inghetatei unificand distributia brandului local Napoca, preluat in 2009, cu cea a produselor Algida care sunt importate de pe alte piete.
Macromex ramane cel mai mare distribuitor al produselor din divizia de inghetata a companiei, insa in Cluj, unul dintre judetele-cheie pentru Napoca, Unilever va avea in aceasta vara distributie directa de inghetata.
"Sistemul de distributie de inghetata al Unilever South Central Europe cuprinde atat distributie directa, pentru judetele Cluj si Satu Mare, cat si indirecta, prin intermediul distribuitorilor. Cel mai mare distribuitor de inghetata al Unilever pe plan local este Macromex", a precizat Albert Davidoglu, Customer Development Director al Unilever South Central Europe.
Unificarea sistemelor de distributie va genera cresterea businessului Macromex cu Unilever in 2010. Parteneriatul dintre cele doua companii a fost semnat la inceputul anului trecut pentru brandurile Algida precum Magnum, Carte d'Or sau Cornetto, majoritatea situate pe segmentul premium. Napoca, brandul preluat anul trecut de la Friesland Foods, este situat pe segmentul mediu de pret, pe care compania anglo-olandeza a lansat vara trecuta un produs creat in Polonia special pentru piata romaneasca, Big Milk.
Compania mizeaza si pe acoperirea unor canale slab exploatate de catre competitorii sai, precum cinematografele sau alte locuri in care romanii isi petrec timpul liber.
Unde a ajuns Algida anul trecut
Inghetata Napoca este fabricata in continuare in unitatea de productie detinuta de Friesland Foods in judetul Cluj, unde sunt produse si lactatele din portofoliul Napolact. Fabrica a ramas in proprietatea Friesland, Unilever preluand doar anumite active precum linia de productie de inghetata, flota auto si cutiile frigorifice, in urma tranzactiei estimate de surse d