Bergenbier SA, cel de-al treilea cel mai mare producator local de bere controlat de fondul de private equity CVC Capital Partners, are doi noi manageri la conducerea departamentelor de vanzari si marketing, Florin Stoleriu si Tiberiu Mercurian, adusi de la producatorul de vopsele Fabryo si producatorul de bunuri de larg consum Henkel.
Florin Stoleriu, fost sales director retail al Fabryo, a preluat functia de director de vanzari al filialei locale a grupului StarBev incepand de luna trecuta. Fabryo a fost insa singurul popas al lui Stoleriu in afara producatorului Bergenbier - denumit anterior InBev Romania - in care a lucrat pana la finalul lui 2008. "Florin Stoleriu cunoaste foarte bine piata berii, brandurile din portofoliu si concurenta. Am facut echipa impreuna cu Florin zece ani", si-a motivat decizia Mihai Ghyka, directorul general al Bergenbier SA, companie cu afaceri de 170 mil. euro. Ghyka, care a fost recrutat de CVC la finalul lui 2009 pentru a conduce din nou producatorul berii Bergenbier dupa preluarea lui de la gigantul InBev, a spus anterior ca intentioneaza sa readuca in companie o parte dintre managerii vechi daca si ei vor dori acest lucru.
Pe de alta parte, Tiberiu Mercurian va prelua din aprilie functia de director de marketing al producatorului de bere Bergenbier, dupa aproape opt ani petrecuti in cadrul Henkel. Ultima pozitie detinuta de Mercurian in cadrul producatorului de bunuri de larg consum a fost de marketing manager al diviziei de detergenti.
Bergenbier SA, cel de-al treilea cel mai mare producator local de bere controlat de fondul de private equity CVC Capital Partners, are doi noi manageri la conducerea departamentelor de vanzari si marketing, Florin Stoleriu si Tiberiu Mercurian, adusi de la producatorul de vopsele Fabryo si producatorul de bunuri de larg consum Henkel.
Florin Stoleriu, fost sales director re