Reţeaua de restaurante de tip fast-food KFC România estimează pentru 2010 o cifră de afaceri de aproximativ 162 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul trecut, când a avut încasări de 146,7 milioane de lei, în stagnare faţă de 2008, bazându-se, printre altele, pe deschiderea de noi unităţi. "La baza acestei estimări se află rezultatele restaurantelor noi, ale celor deja deschise şi celor care vor fi inaugurate până la finalul anului. Restaurantele KFC Unirea, KFC
Reţeaua de restaurante de tip fast-food KFC România estimează pentru 2010 o cifră de afaceri de aproximativ 162 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul trecut, când a avut încasări de 146,7 milioane de lei, în stagnare faţă de 2008, bazându-se, printre altele, pe deschiderea de noi unităţi.
"La baza acestei estimări se află rezultatele restaurantelor noi, ale celor deja deschise şi celor care vor fi inaugurate până la finalul anului. Restaurantele KFC Unirea, KFC Plaza România şi KFC Magheru sunt unităţile cu cele cu cele mai mari încasări ", a declarat, marţi, directorul de marketing al KFC România, Carmen Lupuleţ.
Ea a adăugat că reţeaua de restaurante fast-food a încheiat anul trecut pe profit, mai mic cu 36% faţă de cel din 2008, însă nu a precizat valoarea câştigului.
În ceea ce priveşte preţurile practicate în restaurantele KFC, acestea nu au fost modificate anul trecut.
"Anul acesta încă nu ştim dacă vom modifica preţurile. Momentan nu am luat o astfel de măsură", a spus Lupuleţ.
În 2009, KFC a deschis trei restaurante în Bucureşti, respectiv KFC Gara de Nord, KFC Moşilor şi KFC Cotroceni, precum şi un restaurant de tip drive-thru la Sibiu şi o unitate la Timişoara.
În acest an, compania a inaugurat două unităţi în Bucureşti, în centrul comercial Sun Plaza şi în zona Crângaşi, şi vizează alte investiţii în extindere şi în consolidarea mărcii.