Automobile Dacia a demarat exporturile pentru cel mai nou model din gama, SUV-ul Duster, zeci de unitati fiind transportate zilnic de compania locala Hoedlmayer Lazar, din grupul antreprenorului roman Ion Lazar care detine unul dintre cei mai mari transportatori locali - International Lazar. Hoedlmayer Lazar este un joint-venture realizat cu operatorul de servicii logistice austriac Hoedlmayer.
Potrivit reprezentantilor Dacia, sunt livrate zilnic pentru pietele de export, unde se realizeaza 85% din vanzarile marcii, intre 150 si 300 de unitati.
"Este vorba de perioada de prelansare si aprovizionam acum dealerii din Franta, Germania, Italia. S-a lucrat foarte mult la lansare si am intampinat si dificultati. Am ajuns pe Coasta de Azur, cand totul a fost blocat de ninsoare, dar celula de criza a reusit sa trimita camioanele", a declarat Ion Lazar. Pe ruta Pitesti - Ramnicu Valcea - Sibiu - Arad pot fi observate si la final de saptamana mai mult de 10 camioane Lazar incarcate in medie cu 8 modele Duster.
Pentru transportul Duster mai lucreaza pe langa Hoedlmayer Lazar si companiile Gefco, care transporta pe calea ferata, germanii de la Willi Betz, austriecii Lagermax si compania franceza STVA, care realizeaza trensporturi rutiere. Productia zilnica pentru Duster a ajuns la 250 de unitati, circa 20% din cele 1.350 de automobile Dacia asamblate in fiecare zi la Mioveni.
Automobile Dacia a demarat exporturile pentru cel mai nou model din gama, SUV-ul Duster, zeci de unitati fiind transportate zilnic de compania locala Hoedlmayer Lazar, din grupul antreprenorului roman Ion Lazar care detine unul dintre cei mai mari transportatori locali - International Lazar. Hoedlmayer Lazar este un joint-venture realizat cu operatorul de servicii logistice austriac Hoedlmayer.
Potrivit reprezentantilor Dacia, sunt livrate zilnic pentru pietele de export, unde