Claudia Doţcu din Sibiu a fost înşelată de o firmă sătmăreană ce comercializează haine pe internet. Femeia a plasat o comandă pe site-ul firmei şi în loc de o haină din piele, a a primit vinilin. Nemulţumită de situaţie, a apelat la firmă, după care la OPC Satu Mare.
Claudia Duţcu din Sibiu este client fidel Quelle. Până în luna martie al acestui an, femeia şi-a comandat diferite articole de îmbrăcăminte, de la rochiţe la trenci, însă niciodată nu a fost păcălită, cel puţin nu până zilele trecute. Aceasta spune că şi-a comandat o haină de piele la preţ ce costa peste 200 lei, însă în loc de piele a primit vinilin.
„Când am văzut rochia de „piele”, nu mi-a venit să cred. Pe site scria clar piele, şi pe eticheta şi instrucţiunile de curăţire a rochiţei scria la fel. Nu e prima dată când comand de la Quelle. Întotdeauna am primit ceea ce am cerut şi niciodată nu a fost cazul să mă înşel, dar acum m-au dezamăgit cu totul” spune Claudia Doţcu.
Femeia a sunat imediat la sediul firmei sătmărene să lămurească situaţia, însă nu a primit nicio explicaţie. „Mi s-a spus doar să trimit produsul înapoi şi că îmi vor returna banii. Explicaţie, nici pe departe. Când i-am tras la răspundere, nu mi-au spus nimic”, continuă femeia dezamăgită.
La nepăsarea societăţii comerciale, femeia s-a enervat şi a trimis o reclamaţie la Oficiul judeţean pentru Protecţia Consumatorului din Satu Mare. După sesizarea efectuată, operatorii nu au făcut altceva decât să propună returnarea banilor, cu alte cuvinte soluţionarea problemei pe cale „amiabilă”, ceea ce oricum se-ntâmplase deja.
Pe de altă parte, Geza Tundik, director logistic Quelle România, spune că femeia nu are dreptate şi că e imposibil ca după 5 ani de funcţionare, firmă să producă vreo astfel de eroare şi că femeia sigur minte pentru că pur şi simplu nu mai vroia articolul vestimentar şi nu avea alt motiv