Mediul online le-a permis investitorilor intr-o afacere cu pantofi si haine hand-made sa testeze piata. De la un magazin online si pana la deschiderea unui magazin fizic a fost doar un pas, investitiile au crescut la cateva mii de euro, iar numarul clientelor s-a dublat.
Oana Minca si Lelia Panescu erau studente in momentul in care s-au hotarat sa investeasca intr-o afacere. Au inceput sa creeze pantofi si accesorii hand-made pentru femei pe care le-au comercializat initial pe internet, iar in mai putin de un an si-au deschis si propriul magazin fizic in Bucuresti.
"Am ales aceasta afacere in primul rand din nevoia de a crea ceva care sa ne placa noua, lucruri pe care ni le doream, dar pe care nu le puteam gasi pe piata", marturiseste Oana Minca. "Ca si multe dintre femei, si noi iubim pantofii. Atunci ne-am gandit: cu siguranta ca noi sunt multe alte iubitoare de pantofi, care isi doresc accesorii personalizate, pantofi in anumite combinatii de culori, anumite modele deosebite."
Brandul ChouChou a aparut pe piata anul trecut intr"un moment foarte dificil, in contextul crizei economice, insa acest fapt nu le-a impiedicat sa vanda in doua saptamani 75 de perechi de pantofi.
"Discutiile serioase legate de ChouChou au inceput in ianuarie 2009. Impreuna cu o echipa formata din prieteni cu experienta in web, PR si design, am reusit, dupa multe brainstorming-uri, sa ajungem la rezultatul de astazi: ChouChou", o companie care realizeaza pantofi si accesorii hand made, personalizati, povestesc cele doua fondatoare.
30 de perechi de pantofi vanduti intr-o saptamana
Prima pereche de pantofi au vandut-o cateva luni mai tarziu. Tot atunci a fost lansat si site-ul companiei, iar in noiembrie a fost deschis si un magazin fizic. "Profitand de singurul domeniu care a inregistrat o crestere semnificativa pe timp de criza, internetul, ChouChou