Noul model produs local şi preluarea importului pot majora la peste 10% cota deţinută de Ford pe piaţa românească. În ciuda unor probleme, precum întârzierea cu care vin furnizorii, oficialii Ford afişează optimismul. Anul 2010 are o importanţă majoră pentru afacerile grupului Ford în România. În afara investiţiilor aflate în curs de derulare în interiorul uzinei, compania ar trebui să înceapă asamblarea noului model promis de oficiali încă de la începerea n
Noul model produs local şi preluarea importului pot majora la peste 10% cota deţinută de Ford pe piaţa românească. În ciuda unor probleme, precum întârzierea cu care vin furnizorii, oficialii Ford afişează optimismul.
Anul 2010 are o importanţă majoră pentru afacerile grupului Ford în România. În afara investiţiilor aflate în curs de derulare în interiorul uzinei, compania ar trebui să înceapă asamblarea noului model promis de oficiali încă de la începerea negocierilor pentru achiziţia fabricii craiovene, să atragă furnizorii necesari şi să demareze activitatea proprie de import şi comercializare a mărcii. La prima vedere, cu excepţia Companiei Naţionale de Vânzări (CNV), nimic din planurile iniţiale ale Ford nu se află în grafic: furnizorii nu au venit, despre noul model se aud doar zvonuri, iar garanţiile statului român pentru împrumutul necesar dezvoltării noilor produse întârzie. Cu toate acestea, atât preşedintele Ford Europa, John Fleming, cât şi vicepreşedintele companiei pe probleme de marketing şi vânzări, Ingvar Sviggum, au declarat pentru Capital că proiectul din România se desfăşoară conform planului. „Avem un plan şi îl vom urma întocmai. E adevărat că am trecut printr-o criză economică de proporţii, dar asta nu ne-a făcut să schimbăm planurile pentru Craiova. Criza a fost un moment dificil şi pentru furnizorii noştri, inclusiv cei care se vor amplasa lângă fabrică. În curând, ne