Sistemul de recomandare este un fenomen de-abia într-un stadiu incipient în România
BNI: într-un singur loc, în acelaşi timp întâlneşti oameni de afaceri din diferite domenii
În ultimii ani, multe persoane din România şi-au luat viaţa în propriile mâini şi s-au hotărât să îşi pornească propria afacere, dar aceştia au realizat că nu este tocmai uşor să îţi promovezi şi să îţi creşti firma. Networkingul (sistemul de recomandare) vine în întâmpinarea acestor piedici.
"Activitatea de networking constă într-o eficienţă sporită: într-un singur loc, în acelaşi timp întâlneşti oameni de afaceri din diferite domenii de activitate, cu care începi să construieşti relaţii de afaceri în vederea obţinerii unor recomandări de business calificate", a declarat, pentru Curierul Naţional, Ana Maria Mihăilă, director executiv Business Network International. "Sunt economist şi am intrat în contact pentru prima dată cu conceptul de Networking în 2003, pe când studiam şi lucram în Londra arta design-ului de interioare. Consider că trei dintre cele mai importante elemente ale unui om de afaceri sunt timpul, relaţiile şi informaţiile pe care le are. Ţinând cont de aceste aspecte, am început să dezvolt Business Networking International în Bucureşti în septembrie 2006, acest sistem oferind scena perfectă oamenilor de afaceri în care să se îmbine informaţia cu relaţiile
într-un timp relativ scurt - în cadrul întâlnirilor BNI", a mai spus Ana Maria Mihăilă.
BNI, cea mai mare organizaţie de afaceri în sistem de recomandare
BNI (Business Network International) este una dintre cele mai mari organizaţii a oamenilor de afaceri, bazată pe recomandări, al cărei scop principal este de a-i asista pe membrii săi în relaţiile de afaceri şi de a dezvolta tehnicile publicităţii prin recomandare. Spre deosebire de celelalte grupuri în reţea, BNI oferă mem