Cât înseamnă imaginea într-un business de succes?Totul, dacă asculţi povestea Rodicăi Pescaru, care-şi împarte cariera între Milano și București.
Săptămâna trecută, Rodica Pescaru se grăbea să ajungă acasă. A sărit în primul tramvai care mergea în direcția dorită și s-a așezat pe scaun. Conversația unui cuplu din imediata apropiere i-a atras atenția. Primul ei gând: „Ce mulți italieni au mai apărut și în Bucureștiul ăsta!". După câteva secunde, și-a dat seama, amuzată, că... nu se află în București, ci în Milano. „Uneori nici eu nu mai știu bine în ce oraș mă aflu", glumește ea, făcând haz de necaz. De mai bine de 20 de ani, Rodica Pescaru face naveta lunar între Italia și România.
Deținătoare a francizei brandului de îmbrăcăminte Rifle în România, Rodica are o carieră ce seamănă cu o carte de aventuri. Una care te ține în suspans la fiecare pagină, având în vedere că „protagonista" a trecut cu nonşalanţă de la competițiile de caiac-canoe la industria metalurgică și mai apoi de la metalurgie la modă şi parfumuri. Fiecare experiență i-a schimbat imaginea despre afaceri dar și despre cariera ideală.
FĂRĂ VESTĂ DE SALVARE. Cu ani în urmă, visând la o imagine de campioană dar și cu inconștiența vârstei de 15 ani, Rodica a ales canotajul. Cu inconștiență pentru că... nu știa să înoate, iar la prima ieșire pe Herăstrău s-a răsturnat cu caiacul. Când într-un final a învățat să dea din mâini şi din picioare, a venit vremea să dea caiacul pe facultate, iar soțul său - campionul olimpic Mihai Zafiu - a rămas singurul canotor al familiei.
După terminarea studiilor - Institutul de Comerț Exterior, actuala Facultate de Relații Economice Internaționale - imaginea sa despre viitor a devenit foarte clară. Deși media de absolvire îi permitea să aleagă turism sau industrie ușoară, imaginea de campioană la care visase în liceu se transformase în cea de... „erou