Grupul Romaqua, controlat de omul de afaceri Octavian Cretu, a lansat recent propriul brand pe piata bauturilor energizante dominata de Red Bull cu o cota de circa 50%.
Producatorul roman extinde astfel productia fabricii de bere de la Sebes inaugurata in 2008 prin intrarea pe o noua piata cu brandul Giusto Elektrik, pozitionat pe un segment de pret inferior celui al Red Bull. Acesta tinteste o cota de 3-4% in primul an, pe o piata estimata la 40-50 mil. euro in prezent.
"Nu au fost necesare investitii suplimentare in productie pentru aceasta lansare. Giusto Elektrik se imbuteliaza pe linia de doze Albacher", a precizat Radu Lazaroiu, directorul general al Romaqua Group Borsec.
Fabrica de la Sebes, judetul Alba, a fost inaugurata in urma unor investitii de 39 mil. euro, o mare parte din acestea fiind acoperite de un credit de 31 mil. euro contractat de la BCR. Pe piata berii, compania a anuntat in 2008, in momentul lansarii Albacher, ca vizeaza o cota de 4-5% in primul an. Dupa sase luni, rezultatele raportate de Romaqua pe anul fiscal 2008 au aratat ca producatorul ajunsese la o cota de 2-3% in volum pe piata berii, cu vanzari de aproximativ 23 mil. euro in intervalul mentionat.
Albacher a ajuns anul trecut la o cota de peste 5% pe piata berii, potrivit ultimelor date disponibile.
Romaqua, cel mai mare imbuteliator local de apa minerala, a avut vanzari de 130 mil. euro in 2008, potrivit celor mai recente raportari ale grupului, cu branduri precum Borsec, Giusto sau Albacher.
Grupul Romaqua, controlat de omul de afaceri Octavian Cretu, a lansat recent propriul brand pe piata bauturilor energizante dominata de Red Bull cu o cota de circa 50%.
Producatorul roman extinde astfel productia fabricii de bere de la Sebes inaugurata in 2008 prin intrarea pe o noua piata cu brandul Giusto Elektrik, pozitionat pe un segment de pret inferi