Membrii asociaţiei producătorilor şi dealerilor auto din Marea Britanie nu sunt interesaţi deocamdată de un eventual parteneriat cu Dacia, cu toate că grupul Renault a anunţat intrarea mărcii pe piaţa britanică începând din 2012. „Am verificat la departamentele relevante din cadrul SMMT (The Society of Motor Manufacturers and Traders Limited/Asociaţia Producătorilor şi Dealerilor Auto - n.r.) şi nici unul dintre membrii noştri nu este încă interesat să dezvolte un deal
Membrii asociaţiei producătorilor şi dealerilor auto din Marea Britanie nu sunt interesaţi deocamdată de un eventual parteneriat cu Dacia, cu toate că grupul Renault a anunţat intrarea mărcii pe piaţa britanică începând din 2012.
„Am verificat la departamentele relevante din cadrul SMMT (The Society of Motor Manufacturers and Traders Limited/Asociaţia Producătorilor şi Dealerilor Auto - n.r.) şi nici unul dintre membrii noştri nu este încă interesat să dezvolte un dealership pe piaţa britanică cu marca Dacia”, a răspuns, şeful Biroului de presă al organizaţiei, Jonathan Visscher.
Chiar dacă nu există parteneri interesaţi de un dealership cu marca românească, Dacia va putea intra pe piaţa britanică prin reţeaua Renault. „Modalităţile de intrare pe piaţa britanică vor fi decise de grupul Renault şi anunţate la momentul potrivit”, au declarat reprezentanţii Biroului de presă al Automobile Dacia.
Directorul delegat pentru operaţiuni al grupului Renault, Patrick Pelata, a declarat la începutul lunii martie că Dacia va intra pe piaţa britanică cu modelul Duster la sfârşitul anului 2012, iar maşinile destinate acestei ţări vor avea volanul dispus pe partea dreaptă.
SMMT a fost înfiinţată în 1902 şi reprezintă peste 500 de companii din industria auto britanică, cu afaceri de peste 50 miliarde de lire sterline.
Anul trecut, peste 85% din producţia Automobile Dacia a fost exp