PayPoint România, unul dintre principalii operatori de plăţi în numerar şi încărcare electronică din ţară, nu mai face faţă cererilor de colaborare din partea comercianţilor, potrivit lui Mugur Dogariu, managing director în cadrul companiei. „În momentul de faţă, PayPoint are contracte încheiate cu 21 de clienţi pentru colectare plăţi facturi, iar planurile noastre pentru 2010 includ încheierea de noi parteneriate cu furnizori de servicii şi utilităţi”, a de
PayPoint România, unul dintre principalii operatori de plăţi în numerar şi încărcare electronică din ţară, nu mai face faţă cererilor de colaborare din partea comercianţilor, potrivit lui Mugur Dogariu, managing director în cadrul companiei.
„În momentul de faţă, PayPoint are contracte încheiate cu 21 de clienţi pentru colectare plăţi facturi, iar planurile noastre pentru 2010 includ încheierea de noi parteneriate cu furnizori de servicii şi utilităţi”, a declarat pentru capital.ro Mugur Dogariu, managing director PayPoint România.
PayPoint România a lansat în august 2008 serviciile de plată în numerar a facturilor, similare celor oferite de companie în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord. În România, reţeaua de puncte de plată PayPoint include peste 2.300 de terminale amplasate în magazine ce comercializează bunuri de larg consum, atât din mediul urban, cât şi rural. Datorită acoperirii celor mai importante sectoare pentru plata facturilor, compania şi-a putut extinde rapid serviciile de colectare plăţi facturi în locaţii numeroase.
Ce avantaje au retailerii
„Primim zilnic tot mai multe cereri de colaborare din partea comercianţilor, solicitari cărora le răspundem în timp optim”, a afirmat Dogariu.
Referitor la avantajele pe care le are un retailer care foloseşte serviciile PayPoint, Dogariu a spus: „Comercianţii beneficiază de un comision de pe urma tranzacţii