BRD-Groupe Societe Generale a emis, pâna în prezent, 8.000 de carduri personalizate 100% de catre client, cu fotografiile preferate, a declarat ieri, la un forum bancar, Dana Demetrian, manager de carduri la BRD, citata de Agerpres. Acest tip de card, o premiera pe piata bancara româneasca, a fost lansat de BRD pe 10 februarie 2010 si este emis sub sintagma “A la carte”, care simbolizeaza posibilitatea pe care clientul o are de a-si personaliza propriul card asa cum doreste. Potrivit reprezentantei BRD, cele mai frecvente fotografii cu care clientii au solicitat personalizarea cardurilor sunt cele legate de copii si familie, dar si cele cu animale, în special câini, pisici si papagali.
BRD-Groupe Societe Generale a emis, pâna în prezent, 8.000 de carduri personalizate 100% de catre client, cu fotografiile preferate, a declarat ieri, la un forum bancar, Dana Demetrian, manager de carduri la BRD, citata de Agerpres. Acest tip de card, o premiera pe piata bancara româneasca, a fost lansat de BRD pe 10 februarie 2010 si este emis sub sintagma “A la carte”, care simbolizeaza posibilitatea pe care clientul o are de a-si personaliza propriul card asa cum doreste. Potrivit reprezentantei BRD, cele mai frecvente fotografii cu care clientii au solicitat personalizarea cardurilor sunt cele legate de copii si familie, dar si cele cu animale, în special câini, pisici si papagali.