Companiile trebuie sa isi creeze strategii de promovare online, acest lucru avand un impact semnificativ asupra business-urilor, le recomanda Google antreprenorilor romani, care detine cel mai popular motor de cautare din lume, folosit in proportie de 90% de utilizatorii de internet din Romania.
"Sugestia Google este o campanie integrata de marketing pentru online, pentru a ajuta vanzarile offline", a declarat Amelia Cretu, manager in cadrul companiei, care se ocupa de AdWords, sistemul de publicitate online al Google in Romania. Google a organizat impreuna cu Banca Transilvania un training pentru antreprenorii romani pentru a le prezenta sistemul AdWords, prin care isi pot face publicitate pe motorul de cautare.
Cretu a studiat in Romania, Italia si Suedia, fiind specializata in publicitate si brand management. Anterior ea a lucrat pentru compania Amprenta Advertising ca executive account manager.
Potrivit unui studiu citat de Google, vizitele in magazin dupa promovarea acestuia online cresc cu 26%, iar vanzarile in magazin cu 43%. Compania americana a recomandat utilizarea "insight for search", un barometru al trendurilor in cautarile pe net in functie de cuvintele-cheie. Acest instrument al Google indica si perioada din an in care unele produse sau servicii sunt cautate si astfel intreprinzatorul stie cand e momentul potrivit pentru a-si promova serviciile mai agresiv.
81% dintre utilizatorii de internet intra pe un site de pe un motor de cautare pe internet, a mai spus Amelia Cretu.
Clientului ii trebuie 33 de zile pana sa cumpere un produs
Strategia online trebuie sa fie bine pusa la punct, avand in vedere ca trece o perioada lunga de la primul clic pana cand clientul va cumpara produsul. Potrivit studiilor citate de Google, in cazul unui pachet de vacanta, pana la alegerea operatorului de turism este nevoie in medie de 33 de z