Modelul cu linii fluide aduce dotări preluate din clasa medie, de la sora mai mare, Insignia. Ar fi trebuit să fie Maşina Anului în Europa, însă tra-diţia cere ca nici o marcă europeană să nu câştige de două ori la rând titlul, aşa că fratele mai mic al Insigniei a trebuit să se mulţumească doar cu titluri naţionale într-o puzderie de ţări, inclusiv la noi. Venite mai ales din partea publicului, atenţie!
Astra arată răpitor de bine. Noua generaţie este mult mai veselă decât modelul precedent, iar liniile sale fluide preluate de la Insignia îi permit să provoace invidie în confraţii germani. Forma exterioară este dublată la interior de un bord 100% nemţesc, cu design modern şi materiale de foarte bună calitate.
Totuşi, forma este pusă deasupra fondului, astfel că vizibilitatea în laterale este redusă din cauza stâlpilor frontali plonjaţi. Deşi Astra este mai mare decât concurenţii direcţi, iar ampatamentul oferă un foarte generos 2,68 m, spaţiul este doar suficient. Patru adulţi vor sta confortabil în noul Astra. Al cincilea va fi cam în plus.
Confortul este la cel mai înalt nivel în clasă. Suspensiile absorb cum se cuvine denivelările, ajutând şoferul să conducă în siguranţă, şi nu deranjează în nici un fel nici pasagerii. Antifonarea este bună, deşi era loc de mai bine, având în vedere sistemul audio destul de bun de pe echiparea Cosmo.
Punctul forte al habitaclului sunt însă scaunele ergonomice, opţionale. Ai susţinere laterală, spatele îţi este îmbrăţişat din toate părţile şi scapi de orice stres legat de drumurile lungi. O dotare de clasă superioară, frumos.
Tren de rulare excepţional
Şasiul Mecatronic al noului Astra ştie să elimine complet ruliul şi tangajul, să amortizeze foarte bine gropile şi denivelările şi să îi ofere şoferului un control absolut asupra direcţiei în care îndreaptă roţile, la aproape orice viteză. Maşina se co