Neobosit, de zece ani, Răzvan Mazilu ne dăruieste, alături de creaţiile sale de interpret si coregraf, o serie de spectacole concepute de el sau de invitaţii săi, care devin evenimente ale Teatrului Odeon.
Această scenă aflată în mijlocul capitalei, o mică bijuterie arhitectonică, are de acum o tradiţie, aceea de a găzdui, pe lângă spectacolele de teatru, şi foarte multe spectacole de dans, încă din anii '90, când funcţiona aici Centrul de Expresie Artistică, condus de Raluca Ianegic. Dar dansul a căpătat un loc statornic pe această scenă datorită înrădăcinării aici a personalităţii lui Răzvan Mazilu. Dansul a pătruns, cu larg statut, în piesele de teatru, s-a configurat în spectacole de teatru-dans, dar şi de dans propriu-zis. Teatrul Odeon şi-a deschis larg porţile, găzduind Zilele dansului contemporan românesc, spectacole ale Festivalului Internaţional de Dans BucurESTI - VEST, sau pe cele de la eXplore dance festival. Dar cel mai generos program, Dans la Odeon, inaugurat de acelaşi Răzvan Mazilu în 2001, a străbătut, iată, un deceniu, redeschizându-şi din nou porţile în luna martie cu spectacolul Depeche Dance, conceput de coregraful Massimo Gerardi. Coregraful italian poposeşte pentru a doua oară pe scena Teatrului Odeon, anul trecut prezentând, împreună cu trupa germană movingtheatre.de şi cu Răzvan Mazilu, spectacolul Flashback.
Depeche Dance este de astă dată un spectacol construit cu o trupă românească, pe care a reuşit să o alcătuiască Răzvan Mazilu şi din care face şi el parte, tot el semnând, ca şi anul trecut, şi realizarea costumelor, întru totul potrivite spiritului şi atmosferei piesei coregrafice, dominante fiind linia modernă, plină de fantezie, şi culoarea neagră. Începând cu Urban Kis, creaţia sa de la Operetă, dansatorul-coregraf-regizor Răzvan Mazilu a devenit şi creatorul costumelor din spectacolele pe care le fac