"Pure Light", colecţia pentru primăvară-vară 2010 a brandului spaniol Mango, a fost lansată recent în România, la Muzeul Naţional de Artă Contemporană.
Păstrând linia de casual a casei, conceptul este axat pe două cuvinte-cheie: puritate şi simplitate. Designerii au pus accent pe contrastul dintre volume, croieli fluide şi linii masculine. Printre culorile predominante se regăsesc nuanţe de albastru, gri, alb şi accente de roşu, însă culoarea vedetă este kakiul.
Materialele sunt simple, naturale sau cu un aspect cât mai natural: broderie englezească, dantelă, texturi croşetate. Ramân în trend imprimeurile stil camuflaj, carourile, detaliile florale, dar şi încălţămintea inspirată de moda anilor '60, reprezentată de tocuri groase şi platforme. Stilul military este astfel îndulcit cu detalii country precum broderiile. Printre piesele noii colecţii mai ies în evidenţă jachetele acoperite total cu paiete, dar şi binecunoscutele trenciuri, un must-have al acestui sezon.
Imaginea campaniei, Scarlett Johanson, a fost fotografiată de Mario Sorrenti, sub îndrumarea directă a stilistului Damian Sanchez, director de creaţie la Mango. Coafura şi machiajul au fost realizate de Bob Recine şi Stephane Marais.
"Pure Light", colecţia pentru primăvară-vară 2010 a brandului spaniol Mango, a fost lansată recent în România, la Muzeul Naţional de Artă Contemporană.
Păstrând linia de casual a casei, conceptul este axat pe două cuvinte-cheie: puritate şi simplitate. Designerii au pus accent pe contrastul dintre volume, croieli fluide şi linii masculine. Printre culorile predominante se regăsesc nuanţe de albastru, gri, alb şi accente de roşu, însă culoarea vedetă este kakiul.
Materialele sunt simple, naturale sau cu un aspect cât mai natural: broderie englezească, dantelă, texturi croşetate. Ramân în trend imprimeurile sti