Viitorul brand turistic al României nu va promova litoralul. Informaţia vine de la ministrul Elena Udrea. Ea spune la RFI că între altele vor fi promovate oraşele vechi medievale. Brandul turistic naţional ar urma să fie gata pe 24 sau 25 mai, precizează ea.
Viitorul brand turistic al României nu va promova litoralul. Informaţia vine de la ministrul Elena Udrea (audio). Ea spune la RFI că între altele vor fi promovate oraşele vechi medievale. Brandul turistic naţional ar urma să fie gata pe 24 sau 25 mai, precizează ea.
E.U. : Anul trecut am reuşit să contractăm în sfârşit serviciile de creare a acestui brand turistic naţional al României, care va fi gata pe 24 sau 25 mai, după care România se va promova prin acest brand, pe bani europeni mai departe. S-au făcut cercetări din luna decembrie, cred, se fac studii de piaţă şi permanent se prezintă raportul unui comitet format din profesionişti, ONG-uri, societatea civilă. S-au stabilit şase produse turistice, care pot fi reprezentative astăzi pentru România şi care pot fi atractive pe piaţa internaţională de turism. Ce pot să vă spun, din câte am înţeles, e că din aceste şase produse cu care România ar putea fi identificată pe piaţa internaţională de turism nu se află litoralul. Şi pentru mine a fost o surpriză.
Rep : Ne puteţi da un exemplu de domeniu care se află pe listă ?
E.U. : Vă pot da un exemplu, turismul cultural, oraşele vechi medievale, acestea se află. Compania care a câştigat crearea brandului turistic naţional este cea mai mare companie de brand naţional din lume şi a mai făcut branduri inclusiv pentru Brazilia şi Croaţia. Elena Udrea, despre brandul turistic naţional.
Viitorul brand turistic al României nu va promova litoralul. Informaţia vine de la ministrul Elena Udrea. Ea spune la RFI că între altele vor fi promovate oraşele vechi medievale. Brandul turistic naţional ar ur