Class One World Powerboat Championship propune un duel între campioana en-titre, Victory Team, şi reprezentantele Europei
Se încing motoarele şi fierbe apa în aşteptarea noului sezon al Class One World Powerboat Championship. Cea mai spectaculoasă întrecerea a ambarcaţiunilor cu motor propune un duel dur între Orientul Mijlociu, reprezentat de campioana en-titre, Victory, şi Europa, cu trei candidate întărite puternic în pauza din iarnă. Lupta se va purta pe trei continente, cu prima oprire în America de Sud.
Mutări spectaculoase
Rămasă fără doi dintre oamenii de bază, Mohammad Al Mehairi şi Jean-Marc Sanchez, decedaţi în tragicul accident petrecut la Abu Dhabi, în ultima cursă a sezonului trecut, echipa Victory a decis să înscrie doar două amarcaţiuni în Class One World Powerboat Championship 2010.
Astfel, se va miza pe Fazza 1 şi Fazza 3, botezata astfel în onoarea Şeicului moştenitor al coroanei în Emiratele Arabe Unite, Hamdan Bin Mohammed Bin Rashid Al Maktoum. Marea rivală a celor de la Victory va fi în acest sezon echipa norvegiană Welmax Offshore Racing, care se vor prezenta prima prima oară cu două ambarcaţiuni, Welmax 90 şi Welmax 91. Surpriza ar putea veni însă de la Duemme Yacht Broker, care a dat lovitura pe ultima sută de metri.
Spaniolii l-au adus în urmă cu două săptămâni pe legendarul Guido Cappellini, care a cucerit zece titluri mondiale în F1 Powerboat Championship. “Pentru mine este o nouă experienţă şi abia aştept să văd cum s-a dezvoltat Class One în ultimii ani”, a spus italianul, care a profitat de retragerea neaşteptată a sauditului Turki Bin Thamer Bin Saud Al Saud. În plus, Duemme Yacht Broker a decis să-şi unească forţele cu o altă echipă, Veneta Marina, în tentativa de a se lupta de la egal la egal cu principalele candidate la titlu.
Şi Giorgioffshore Racing Te