La numai 25 de ani deţine un brand cunoscut de doamnele cu stil şi crează ţinute menite să spargă barierele vestimentare.
Raluca Schneider se identifică cu brandul „Vietato". Tânăra braşoveancă a început în urmă cu câţiva ani să creeze rochii de seară, ieşite din tipare, şi a ajuns în scurt timp să îşi prezinte colecţiile pe cele mai cunoscute scene.
Povestea brandului de succes a început să se înfiripe în 2006. Tânăra se afla în Italia, unde a luat parte la mai multe prezentări de modă. „Spre exasperarea mea, peste tot dădeam de semnul pe care scria «Vietato Fumare», adică «Fumatul Interzis».
Am jurat atunci că dacă voi avea vreodată un atelier, îl voi numi Vietato", îşi aminteşte designerul. În iarna aceluiaşi an, tânăra îşi deschidea un magazin care purta acest nume.
Raluca şi-a făcut prima colecţie la o croitoreasă din Braşov. „La recomandarea lui Cătălin Botezatu, am mers cu colecţia la Fashion Week, în Bucureşti.
Acolo am fost nominalizată la secţiunea «cei mai buni tineri designeri», lucru care a însemnat enorm pentru mine", povesteşte braşoveanca.
Anacondă, în loc de şal
Raluca Schneider şi-a văzut visul cu ochii în 2007 când a reuşit să-şi înfiinţeze propriul atelier. Creaţiile Vietato, născute aici, au şocat prin îndrăzneală şi non-conformism.
„Îmi plac foarte mult accesoriile. Cred că pantofii, brăţările şi cerceii au un rol foarte important în ţinută. Pot schimba cu totul aspectul unei rochii. O combinaţie interesantă poate transforma înfăţişarea unei persoane. Tocmai de aceea am folosit într-una dintre prezentări o anacondă de câţiva metri", spune tânăra.
Rochie neagră de mireasă
Raluca Scneider a avut curajul de a aduce pe scenă românească şi prima rochie de mireasă neagră. Creaţia a fost apreciată de criticii de modă.
„Sunt şi femei care vor să fie altfel. Încerc să le dau idei, care mă