Internetul este inca plin de site-uri care de-abia acum isi incep ascensiunea. La ce inaltime se ridica al tau? Pentru multe dintre paginile de Internet problema este toatala lipsa de atentie la cateva elemente de baza.
SEO (Search Engine Optimization, n.red) este doar unul dintre ele, care atrage atentia motorelor de cautare, atrage Forbes atentia, punandu-ne la dispozitie o lista care sa ne vina in ajutor. Atat timp cat pagina ta de Internet contine urmatoarele elemente, sigur esti pe drumul cel bun:
Cine si ce
Ca si coltul unei lucrari de control, un site web trebuie sa strige din toti plamanii elementele de baza. Oamenii nu trebuie lasati sa ghiceasca, nimic nu trebuie sa fie neclar. Vizitatorii trebuie sa recunoasca imediat despre cine si ce este vorba.
Date de contact
Internautii au atentia unui tantar beat. Da-le informatia de care au nevoie inainte sa incerce sa o gaseasca la competitie. In cazul in care faci parte din categoria celor care vand ceva un pas usor este sa fii sigur ca datele de contact ale companiei tale (adresa, telefon, mail, sau chiar un link catre Google maps) sunt la vedere in fiecare pagina. In cel mai rau caz, pune datele de contact la sfarsitul fiecarei pagini. Nu ai nevoie ca cineva care are nevoie de ele sa stea sa le caute.
O cale vizibila
Cat de des ti se intampla sa ajungi pe o pagina de Internet si sa nu iti fie clar pe ce trebuie sa apesi ca sa afli ce ai nevoie? Se pare ca aceasta problema este una des intalnita. O solutie simpla este sa incluzi in mediu un buton numit "Caut ..." din care sa coboare un meniu cu cele mai vizitate linkuri, pagini sau produse.
Viteza
Suntem in 2010, nu in 1998, iar experienta dial-up nu a intrat inca in epoca nostalgiei. Regula celor opt secunde (timpul maxim pe care consumatorii il asteapta pana