Mare parte dintre reclamele din reviste sau de la televizor sunt false, modelele fiind ajustate in Photoshop, purtand mese sau gene artificiale.
O investigatie realizata de reporterii The Sun a scos la iveala faptul ca multe dintre reclamele la sampoane mint din start, modelele purtand mese in proportie de 23%, situatia fiind si mai grava in cazul rimelului, unde genele artificiale sunt deja obisnuite. 42% dintre reclamele la mascara se folosesc de acest secret.
Nu e de mirare de ce adolescentele intra in depresie incercand in van sa obtina aceleasi efecte folosind produsele la care se face reclama in acest mod, relateaza tabloidul.
Mare parte dintre reclamele din reviste sau de la televizor sunt false, modelele fiind ajustate in Photoshop, purtand mese sau gene artificiale.
O investigatie realizata de reporterii The Sun a scos la iveala faptul ca multe dintre reclamele la sampoane mint din start, modelele purtand mese in proportie de 23%, situatia fiind si mai grava in cazul rimelului, unde genele artificiale sunt deja obisnuite. 42% dintre reclamele la mascara se folosesc de acest secret.
Nu e de mirare de ce adolescentele intra in depresie incercand in van sa obtina aceleasi efecte folosind produsele la care se face reclama in acest mod, relateaza tabloidul.