Saatchi & Saatchi a realizat cea mai recentă campanie de imagine pentru alunele Fiesta, din portofoliul Intersnack, în urma câştigării unui pitch local. Execuţiile campaniei cuprind un spot TV, POSM-uri şi un website dezvoltat de Kubis Interactive, potrivit unui comunicat de presă al agenţiei de publicitate.
Ideea creativă a fost aceea de a forma o echipă de specialişti în distracţie, care să poată deschide Fiesta acolo unde este nevoie. Astfel, a apărut "The F Team". Premisa de la care s-a pornit este aceea că în intimitate, alături de prieteni ori familie, oamenii sunt înclinaţi spre voie bună şi amuzament, iar acestea pot fi declanşate de gesturi sau expresii neaşteptate sau chiar de apariţia neprogramată a unui prieten pus pe distracţie. Echipa F este o metaforă pentru toate aceste lucruri, fie pe rând, fie împreună, în timp ce alunele Fiesta joacă rolul unui stimulent social crocant şi delicios.
"După un proces îndelungat de selecţie, finalizat cu validarea propunerilor de către consumatori printr-o cercetare de piaţă, suntem foarte fericiţi şi mândri că am câştigat pitch-ul de relansare Fiesta. Demersul nostru îşi propune să poziţioneze Fiesta ca oferind o gamă variată de produse gustoase şi crocante, prin creşterea notorietăţii şi a preferinţei către brand, sub un singur mesaj-cheie, legat de timpul liber petrecut împreună cu prietenii sau familia şi "jucăoşenia" din spatele oricărei "fiesta". Saatchi & Saatchi îşi extinde astfel business-ul pe clientul Intersnack România, devenind gardianul brandului Fiesta, alături de ChioChips, existent în portofoliul agenţiei de 8 ani. Ne bucură feedback-ul pozitiv din partea consumatorilor pentru această campanie şi suntem siguri că vom reuşi să consolidăm poziţia de lider în piaţa de alune a clientului nostru", a declarat Carmen Barda, New Business Director Saatchi & Saatchi.
La rândul său, Adrian Cl