Heineken România a înregistrat o crestere de 9% a cifrei de afaceri pentru anul 2009, comparativ cu anul 2008, ajungând la 1,048 miliarde lei brut si 896 milioane lei net, se arata într-un comunicat al producatorului de bere. “Performanta înregistrata în 2009 demonstreaza ca strategia noastra “focus pe valoare” da rezultate. Aceasta performanta este si mai valoroasa în contextul unui an dificil, în care volumele de vânzari au scazut, atât la nivel de piata, cât si la nivel de companie. Investitiile în marcile noastre focus, precum si strategia noastra de a ne concentra pe activele de baza ale companiei au contribuit la cresterea cifrei de afaceri cu 9% în 2009, comparativ cu 2008. Pe parcursul anului 2009 ne-am îmbunatatit abilitatea de a genera lichiditati printr-o revizuire atenta a investitiilor, prin programele de management al costurilor si prin si managementul capitalului de lucru”, a declarat Jan Derck van Karnebeek, general manager Heineken România, citat de Agerpres. Heineken România are fabrici în Miercurea Ciuc, Târgu-Mures, Craiova si Constanta si 1.100 angajati.
Heineken România a înregistrat o crestere de 9% a cifrei de afaceri pentru anul 2009, comparativ cu anul 2008, ajungând la 1,048 miliarde lei brut si 896 milioane lei net, se arata într-un comunicat al producatorului de bere. “Performanta înregistrata în 2009 demonstreaza ca strategia noastra “focus pe valoare” da rezultate. Aceasta performanta este si mai valoroasa în contextul unui an dificil, în care volumele de vânzari au scazut, atât la nivel de piata, cât si la nivel de companie. Investitiile în marcile noastre focus, precum si strategia noastra de a ne concentra pe activele de baza ale companiei au contribuit la cresterea cifrei de afaceri cu 9% în 2009, comparativ cu 2008. Pe parcursul anului 2009 ne-am îmbunatatit abilitatea de a genera lichiditati printr-o revizuire atenta a i