Compania americana Procter & Gamble, cel mai mare jucator pe piata bunurilor de larg consum nealimentare, cu afaceri de 400 mil. dolari la nivel local, a anuntat vanzarea companiei Wella Romania catre cel mai mare distribuitor al sau, Interbrands.
Aceasta este prima tranzactie de vanzare a unei divizii a P&G parafata la nivel local. Companiile nu au comunicat valoarea deal-ului, insa businessul Wella Romania, cu afaceri de 12 mil. euro in 2008 si 70 de angajati, ar putea fi evaluat la cateva milioane de euro.
Reprezentantii companiei americane au precizat ca au purtat discutii doar cu Interbrands pentru vanzarea diviziei. Aceasta distribuie vopselele, sampoanele si alte produse pentru par Wella, System Professional si Londa Professional in circa 3.000 de saloane la nivel national.
Compania americana Procter & Gamble, cel mai mare jucator pe piata bunurilor de larg consum nealimentare, cu afaceri de 400 mil. dolari la nivel local, a anuntat vanzarea companiei Wella Romania catre cel mai mare distribuitor al sau, Interbrands.
Aceasta este prima tranzactie de vanzare a unei divizii a P&G parafata la nivel local. Companiile nu au comunicat valoarea deal-ului, insa businessul Wella Romania, cu afaceri de 12 mil. euro in 2008 si 70 de angajati, ar putea fi evaluat la cateva milioane de euro.
Reprezentantii companiei americane au precizat ca au purtat discutii doar cu Interbrands pentru vanzarea diviziei. Aceasta distribuie vopselele, sampoanele si alte produse pentru par Wella, System Professional si Londa Professional in circa 3.000 de saloane la nivel national.