Într-un an în care volumul vânzărilor de pe piaţa berii a scăzut substanţial, Heineken a reuşit în 2009 să înregistreze o creştere cu 9% a cifrei de afaceri. Producătorul de bere Heineken România a înregistrat anul trecut o creştere de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2008, ajungând la 1,048 miliarde lei (brut) şi 896 milioane lei (net). “Performanţa înregistrată în 2009 demonstrează că strategia noastră, focus pe valoare, dă rezultate. Această performanţ
Într-un an în care volumul vânzărilor de pe piaţa berii a scăzut substanţial, Heineken a reuşit în 2009 să înregistreze o creştere cu 9% a cifrei de afaceri.
Producătorul de bere Heineken România a înregistrat anul trecut o creştere de 9% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2008, ajungând la 1,048 miliarde lei (brut) şi 896 milioane lei (net).
“Performanţa înregistrată în 2009 demonstrează că strategia noastră, focus pe valoare, dă rezultate. Această performanţă este şi mai valoroasă în contextul unui an dificil, în care volumele de vânzări au scăzut, atât la nivel de piaţă, cât şi la nivel de companie. Investiţiile în mărcile noastre focus, precum şi strategia noastră de a ne concentra pe activele de bază ale companiei au contribuit la creşterea cifrei de afaceri cu 9% în 2009, comparativ cu 2008.
Pe parcursul anului 2009 ne-am îmbunătăţit abilitatea de a genera lichidităţi printr-o revizuire atentă a investiţiilor, prin programele de management al costurilor şi prin şi managementul capitalului de lucru. În ceea ce priveşte volumele de vânzări, în 2009 acestea au avut aceeaşi evoluţie ca şi piaţa berii”, a declarat general managerul Heineken România, Jan Derck van Karnebeek.
Piaţa de bere a scăzut anul trecut cu 13%
În ceea ce priveşte evoluţia industriei berii în acest, reprezentanţii Heineken România spun că este dificil de prevăzut, dată fiind situaţia economică actuală î