Trei posibili clienti pentru achizitia unui automobil nou ieseau joi la orele pranzului dintr-un "Dacia corner" al concesionarului Renault din orasul francez Frejus, situat la egala distanta intre Cannes si Saint-Tropez, pe Coasta de Azur, cea mai scumpa regiune a Frantei.
In maini clientii aveau cateva pliante Dacia, iar din conversatie se distingea faptul ca discutau despre Duster, cel mai ieftin SUV disponibil pe piata auto europeana. Dacia este comercializata in Franta in principal prin intermediul retelei de dealeri Renault, unde au fost amenajate zone dedicate marcii auto locale. Potrivit strategiei pentru perioada urmatoare, producatorul auto intentioneaza sa dezvolte o retea de dealeri monomarca prin intermediul celor 100 de showroomuri care distribuie deja Dacia in Franta.
In Frejus, oras cu circa 53.000 de locuitori, zona dedicata Dacia in cadrul concesiunii Renault ocupa aproximativ 20% din showroom, iar cele cateva modele Sandero, Logan si Logan MCV sunt separate prin pereti despartitori mobili de zona de prezentare a modelelor Renault.
"Avem cerere buna pentru Dacia, chiar mai buna decat ne asteptam, de aceea ne gandim sa construim un showroom independent pentru Dacia. Nu stim cand il vom construi, dar va fi la distanta egala intre Frejus si alte doua orase vecine unde avem showroom-uri Renault, pentru a atrage si clientii vecini", a declarat Jean Marc Jaume, consilier vanzari Renault Frejus.
Pana la constructia unei concesiuni Dacia independente modelele sunt expuse si pe platforma exterioara, intr-o portiune amenajata pentru vehiculele utilitare, cu diferite versiuni de caroserie.
Printre Logan, Logan MCV sau Sandero, modelul cu cea mai mare cerere potrivit reprezentantilor companiei, nu se regaseste insa si Duster. Consilierii spun ca au insa in fiecare zi clienti care intreaba de Duster si momentul lansarii comerciale.