SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon in Romania, anunta rezultatele ultimului studiu Nikon care dezvaluie cele mai memorabile arome pentru romani. Romanii sunt atat de conectati cu simturile lor incat isi pot aminti aroma asociata unei scene sau unui loc doar privind fotografiile acestora. Acest lucru este dezvaluit de cercetarea lansata astazi de Nikon pentru a sarbatori lansar
SKIN, importator si distribuitor al unora dintre cele mai importante branduri internationale din domeniul tehnologiei informatiei si unic importator Nikon in Romania, anunta rezultatele ultimului studiu Nikon care dezvaluie cele mai memorabile arome pentru romani.
Romanii sunt atat de conectati cu simturile lor incat isi pot aminti aroma asociata unei scene sau unui loc doar privind fotografiile acestora. Acest lucru este dezvaluit de cercetarea lansata astazi de Nikon pentru a sarbatori lansarea noii game de aparate foto compacte COOLPIX, care capteaza amintirile cu detalii mai vii decat oricand inainte. Studiul, realizat in 23 de tari, a dezvaluit ca aproape 80% dintre romani isi pot aminti parfumul asociat unei fotografii, in timp ce 68% declara ca ar realiza fotografia unui subiect numai pe baza felului in care acesta miroase. Dintre toate tarile participante in sondaj, spaniolii sunt cei care isi amintesc cel mai usor parfumul asociat unei imagini sau fotografii, in vreme ce britanicii isi amintesc cel mai greu. De asemenea, rezultatele indica faptul ca femeile romance acorda mai multa atentie decat barbatii parfumului zonei inconjuratoare atunci cand realizeaza o fotografie, 71% declarand ca ar fotografia ceva care miroase frumos, de exemplu o gradina de trandafiri.
Vorbind despre cercetare, Dr Rachel Herz, expert mondial in psihologia mirosului si