Anul acesta, în cadrul celei de-a III-a ediţii a competiţiei The Intercontinental CUP, Publicis reuşeşte performanţa de a fi singura agenţie românească care a obţinut unul dintre cele 10 trofee câştigate de agenţiile europene. Competiţia "The Intercontinental CUP" este o cupă internaţională de advertising şi media, ce se desfăşoară între finaliştii şi câştigătorii celor mai importante festivaluri regionale din America de Sud, Europa şi Asia. În cadrul acestei competiţii, Publicis România s-a calificat şi a obţinut cupa pentru campania "Hack-this-site.com and you're hired!", înscrisă la categoria "Best of public and private services".
«Este o reuşită cu totul aparte cu atât mai mult cu cât în această ediţie suntem şi singurii câştigători din Europa Centrală şi de Est. Vrem să transmitem un mare "bravo" băieţilor noştri şi un mare "mulţumesc" clientului BitDefender, cel care ne-a susţinut de fiecare dată», a spus Răzvan Căpănescu, Creative Director la Publicis România. Echipa de creaţie căreia îi aparţine paternitatea acestui proiect este formată din Dragoş Ometita (art director, fotograf, retoucher, film editor, coleg, frate, iubit) şi Cezar Panait (copywriter, audio artist, asistent fotograf, hand model, rock star, fiu, soţ), realizarea acestei campanii fiind asigurată 100% in-house. Succesul campaniei realizate de Publicis a fost validat de mai multe competiţii internaţionale de prestigiu, printre care: Golden Drum, Epica Awards, New York Festivals. Prin campania de recrutare "Hack-this-site.com and you're hired!", BitDefender, liderul mondial în soluţii de securitate a datelor, urmărea să "agaţe" în mod inteligent pe cei mai buni oameni de pe piaţă. Creativii au abordat, într-o manieră mai puţin convenţională, brief-ul care cerea, practic, un simplu anunţ de recrutare. Insight-ul agenţiei a fost că cei mai familiarizaţi cu problemele de securitate sunt ce