Cu toate ca am ales un titlu afirmativ, semnul de intrebare este inclus “by default”. M-am obisnuit cu inconsecventa grupului Gucci si a altor mari detinatori de branduri de lux in ceea ce priveste investitiile in Romania, dupa cum sunt familiarizata cu ciudateniile pietei de real estate. Sa fi fost o greseala de strategie ca nu si-au inclus pe harta detinerilor un magazin in Bucuresti in urma cu 2 ani, cand au anuntat pentru prima data o investitie de 1,5-2 milioane de euro? In mod sigur ,nu. Nu trebuie sa fii mare srateg pentru a intuit ca Bucurestiul nu prea era profitabil, cu tot cu clasa sa imbogatita si avida de shopping la nivel inalt. Din moment ce omului i s-a permis sa zboare, la ce bun sa bati Calea Victoriei alaturi de fetiscane care vaneaza cea mai recenta bluza de la magazinul cu “toate la 10 -20 de lei”?
Sper insa ca de data asta, Calea noastra a Victoriei sa fie destul de primitoare pentru brandul Italian si decizia de a deschide in primavara lui 2011 un monobrand de 250 de mp, dupa cum ne spun consultantii de la CPP Management Consultants, sa ramana in picioare. Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Cu toate ca am ales un titlu afirmativ, semnul de intrebare este inclus “by default”. M-am obisnuit cu inconsecventa grupului Gucci si a altor mari detinatori de branduri de lux in ceea ce priveste investitiile in Romania, dupa cum sunt familiarizata cu ciudateniile pietei de real estate. Sa fi fost o greseala de strategie ca nu si-au inclus pe harta detinerilor un magazin in Bucuresti in urma cu 2 ani, cand au anuntat pentru prima data o investitie de 1,5-2 milioane de euro? In mod sigur ,nu. Nu trebuie sa fii mare srateg pentru a intuit ca Bucurestiul nu prea era profitabil, cu tot cu clasa sa imbogatita si avida de shopping la nivel inalt. Din moment ce omului i s-a permis sa zboare, la ce bun sa bati Calea Victoriei alaturi de fetis