Contul de comunicare al distribuitorului de alimente pentru copii Milupa Romania, care detine peste 30% din piata formulelor de lapte pentru bebelusi, va fi gestionat de agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli, parte a unuia dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, thegroup. Contul a fost castigat la sfarsitul anului trecut, in urma unei licitatii la care au participat alte trei agentii de PR, contractul fiind semnat pentru un an. Valoarea contului nu a fost precizata. Programul de comunicare pentru anul 2010 va viza brandurile companiei Milupa. Milupa Romania face parte din Danone Baby Nutrition, divizia de hrana pentru bebelusi a producatorului de lactate francez Danone, care in 2008 a rulat afaceri de peste 13 mil. euro. Nicola Porter Novelli este una din primele trei agentii de PR dupa cifra de afaceri in 2008, cand a rulat un business de circa 3,7 mil. euro, cu un profit de peste 95.000 de euro.
Contul de comunicare al distribuitorului de alimente pentru copii Milupa Romania, care detine peste 30% din piata formulelor de lapte pentru bebelusi, va fi gestionat de agentia de relatii publice Nicola Porter Novelli, parte a unuia dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, thegroup. Contul a fost castigat la sfarsitul anului trecut, in urma unei licitatii la care au participat alte trei agentii de PR, contractul fiind semnat pentru un an. Valoarea contului nu a fost precizata. Programul de comunicare pentru anul 2010 va viza brandurile companiei Milupa. Milupa Romania face parte din Danone Baby Nutrition, divizia de hrana pentru bebelusi a producatorului de lactate francez Danone, care in 2008 a rulat afaceri de peste 13 mil. euro. Nicola Porter Novelli este una din primele trei agentii de PR dupa cifra de afaceri in 2008, cand a rulat un business de circa 3,7 mil. euro, cu un profit de peste 95.000 de euro.